Eu si gradina

10 Mai 2013

Arbusti de primavara-flori albe

Filed under: Arbusti, Flori de primavara — Etichete:, , , — Mihaela C.P. @ 9:31 pm

Calin, file din poveste… sau nu :). Pe numele lui Viburnum , specia Opulus .Eu intotdeauna l-am stiut drept ”Boule de neige” si cand eram mai mica si locuiam la bloc,desi pe atunci nu eram foarte pasionata de flori , el  imi atragea atentia cand il vedeam in curtile oamenilor primavara. El si …inca vreo cativa arbusti sau diverse alte flori , de care imi aduc aminte ca venind pe firul memoriei inca din copilaria mea :).

Acum il am si eu in curte. Nu de foarte multi ani, doar de vreo cativa, trei, poate patru si deocamdata este un arbust mic, dar l-am vazut in alte gradini crescut aproape cat un copacel ,cu  coroana rotunda .Depinde si cum ii sunt aplicate taieri; al nostru a fost mutat dintr-un loc care era cam umbros si care nu ii pria , intr-un loc insorit si inainte de mutare l-am ajustat putin ca sa se prinda mai usor.

Dar oricare i-ar fi forma deocamdata, pe mine ma bucura aspectul florilor lui de buchete de buchete de flori :).

Nu e parfumat deloc si de obicei am vazut ca face puricei , iar  frunzele uneori i se rasucesc din cauza lor , dar altfel nu are un aspect suferind sau neplacut nici in restul anului cand nu este inflorit. Acum, insa, este in floare .Si e minunat.Buuchete de buchete de flori
Bulgare de zapada
Bulgari de flori
Arbust inflorit-Calin

.

12 comentarii »

  1. Este superb, eu am cautat in primavara dar nu am gasit! Dar o sa-mi fac comanda la unu:)

    Comentariu de Brindusa — 12 Mai 2013 @ 9:44 am

    • Cred ca are si pe la supermarketuri, de acolo l-am luat eu in urma cu cativa ani si era numai o crenguta .:)

      Comentariu de Mihaela C.P. — 12 Mai 2013 @ 10:56 pm

  2. Ma bucura mereu cand ii vad! Esti un om fericit si pentru ca te poti bucura la tine acasa de minunatiile astea!

    Comentariu de cafeauata — 12 Mai 2013 @ 12:05 am

    • Ma bucur si de ce am acasa, dar si de ceea ce e frumos si intalnesc pe strazi sau in drumurile mele. Oriunde imi place natura .

      Comentariu de Mihaela C.P. — 12 Mai 2013 @ 10:55 pm

  3. eu ii zic „bulgarasi”. cu multi ani in urma, vecina mea avea un astfel de arbusti in gradinita din fata casei ei. era exact ca un copacel cu coroana rotunda si era cam maricel. imi placea enorm, dar acum nu stiu din ce motiv nu il mai are. si cand se scuturau florile pe jos era frumos.
    i-am spus mamei sa luam si noi unul.

    Comentariu de Alina — 11 Mai 2013 @ 9:15 pm

  4. E tare frumos ! Daca as avea mai mult spatiu ar intra si in gradina mea 🙂

    Comentariu de Dani — 11 Mai 2013 @ 11:26 am

    • Da, e un arbust care creste tot mai mare si are nevoie de spatiu de jur imprejur. Si eu la inceput l-am cam inghesuit in alt loc , nestiind cat creste de mult.

      Comentariu de Mihaela C.P. — 12 Mai 2013 @ 10:43 pm

  5. Mihaela, i-am vazut si eu prin curti, nu stiam cum se numesc bulgarii acestia. Unii arbusti sunt adevarati uriasi si acum e vremea lor, cand apune liliacul.

    Comentariu de MirelUna — 10 Mai 2013 @ 10:58 pm

  6. este minunat, dar din cauza puricilor lui (si cand eram mica imi amintesc ca ii vedeam pe buldenej) eu nu mi-l doresc in gradina. am mostenit insa o iasomie si, desi miroase minunat, face si ea purici si ma oftic de mor, ca nu pot aduce cateva ramuri si in casa.

    Comentariu de cristina — 10 Mai 2013 @ 10:41 pm

  7. Este superb! 🙂

    Comentariu de buceginatura2000 — 10 Mai 2013 @ 9:41 pm

    • Am si eu da cu ce se stropeste de paduchi

      Comentariu de Elena — 21 Aprilie 2016 @ 11:24 am


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

