Eu si gradina

26 Mai 2013

Ciresarii

Filed under: animalute, Pasari, pomi, Viața grădinii — Etichete:, , , — Mihaela C.P. @ 11:20 am

Ce frumoasa e vara!

Inca nu a venit, dar eu asa ma simt, de parca as fi in perioada (nu zic vacanta, ca eu nu mai am vacanta) de vara. Vara e vremea buna si stau cu usi si ferestre deschise , aerisesc incaperile, fac curat in locurile mai dosnice, cum este de exemplu casa scarii, pe care iarna ierneaza 🙂 (putea sa gasesc alta combinatie, dar mi-a placut repetitia asta) o parte din  florile de interior , care nu au nevoie de multa lumina si caldura, cum sunt cercelusii, de exemplu.Dar mai am si altele, insa ei mi-au venit primii in minte.

Ei, pe casa scarii asta se face peste iarna tot o frunzarie si oricat as strange frunze uscate , tot raman urme dupa ghivecele de flori, urme care numai pe vremea asta buna, de vara 🙂 reusesc sa le indepartez si sa ramana locul liber, curat, aerisit.

Si facand eu ieri, sambata, curat pe scara aud la un moment dat caraieli pasaresti.Nu ca de cioara, caraitul ciorii este altfel.

Ei, imi zic eu, sunt graurii care se bat pe cirese.

Ies din casa, ma uit la cires si da, intr-adevar, in cires era batalia intre doua pasari. Spre mirarea mea ,nu grauri. Pasare

Ma duc mai aproape sa le alung , zic eu ”haști, huști” , ma rog, niste sunete care mi s-au parut mie ca ar fi pentru alungat pasarile, dar care nu au fost deloc impresionante la destinatarul lor.

Una insa a plecat.Si ma uit mai bine la cea care a ramas si care parea sa fie ocupata cu ceva. Cand , ce sa vezi? O gaita canibala.Prinsese o alta pasare mai mica, eu am presupus ca ar fi putut fi vrabie, dar cine stie, putea fi orice alta pasare si o jumulea cu ciocul de pene si puf cu mare spor.

Nu aveam aparatul foto in dotare asa ca m-am dus in viteza dupa el. Cand am revenit, nu plecase, isi servea in continuare masa de dupa amiaza. Gaita

Pasare de prada, gaita

Pasare carnivora

Nu numai eu am observat intamplarea, ci si pisica, fie ca m-a vazut fotografiind si a auzit clickurile aparatului, fie ca a vazut agitatia pasareasca, a navalit si ea repede in pom (repede, dar cu intarziere, pana am fost eu dupa aparat, pana am revenit) si …a alungat pasarea. Pisica in pom

Insa in pom au ramas urme de la puful jumulit , pe care mâța l-a adulmecat, l-a cercetat si …a plecat.

Pentru unii e frumoasa vara.Pentru altii,cum a fost puiul de pasare devenit vanat , a fost  cu ghinion.

9 comentarii »

  1. Ce frumos arata pozele tale,aproape ca simti ca esti in fata copacului.A inceputul si la noi sezonul cireselor momentan doar de cumparat,puii mei de ciresi sunt mai micuti si mai au pana vor rodi ,pana atunci ma multumesc sa-l privesc pe al tau.Un week-end minunat!

    Comentariu de Gradina Mariei — 31 Mai 2013 @ 2:07 pm

    • Curand vei avea cirese si de la ai tai. Eu am un cires de trei ani si e deja in al doilea an cand rodeste. Mai putin, ca e mic, dar i-am putut vedea si gusta ciresele.

      Comentariu de Mihaela C.P. — 31 Mai 2013 @ 9:38 pm

  2. Chiar ma uitam atent, este un pui de pasare. Asa fac gaitele, fura de prin cuiburi, imita sunetele altor pasari… Felicitari pentru momentul surprins, vezi rar asa ceva 🙂

    Comentariu de buceginatura2000 — 26 Mai 2013 @ 8:57 pm

  3. E un pui de gaina si gaitele fura pui destul de des, cirele si la noi sunt in aceeasi stare si stau si le astept:-)

    Comentariu de brindusa — 26 Mai 2013 @ 4:58 pm

  4. Tu ai pozat gaita, eu am vazut ciresele :)))

    Comentariu de Dani — 26 Mai 2013 @ 1:25 pm

  5. Păcat că nu a ajuns pisica ceva mai devreme. Eh.. până la urmă ăsta e ciclul naturii.

    Comentariu de ina15 — 26 Mai 2013 @ 1:00 pm

  6. ce bine ca vad gaite aici la dvs. la noi nu cred ca sunt, nu am vazut niciodata…
    imi pare rau de puiul de gaina ( mie asa imi pare a fii un puisor)…
    ciresul meu e inca micut, nu a facut rod, dar sper sa se coaca visinele cat mai repede.

    Comentariu de Alina — 26 Mai 2013 @ 12:35 pm

    • Un pui de pasare este, dar desi pare de gaina, eu cred ca este altceva. Poate fi si pui de graur (dupa pene).

      Comentariu de Mihaela C.P. — 30 Mai 2013 @ 4:29 pm

  7. Incepe sezonul cireselor!Parca cel mai mult imi place sa vad pomul incarcat de fructele rosiatice..degustarea e o activitate secundara:)

    Comentariu de Marc — 26 Mai 2013 @ 11:38 am


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

