Eu si gradina

5 Iunie 2013

Ploi, ploi , ploi

Filed under: animalute, gradina, pomi, produse bio, seminte, Viața grădinii, vremea — Etichete:, , , , , — Mihaela C.P. @ 9:30 pm

Ne supara vremea rece de iunie. Pe mine, una, ma supara tare frigul. E prea frig pentru timpul in care ne aflam si imi aduc aminte ca in urma cu vreo trei ani, parca, atunci cand am avut eu bibilicile mici si aveam si alti pui mici de gaina in acelasi timp,  fara closca, a  fost tot asa un frig in iunie, de tineam becul deasupra custii puilor si speram sa le faca si putina caldura , sa nu le fie prea frig. Ei bine, in anul ala  toata vara a fost de rahat (scuzati, dar m-am tare enervat de la vreme ) , rece , incat ajunsi in toamna eu inca nu simtisem zile toride si frumoase de vara. Cred ca la fel va fi si in vara asta :(.

Ploile …ma supara si nu ma supara. Eu cu frigul am ce am.

Insa la noi in casa nici ploile si furtuna nu sunt agreate. Cred ca majoritatii cateilor nu le plac zgomotele puternice: tunete si fulgerele insotitoare, focurile de artificii , pocnitorile si zgomotul loviturilor de bici de sarbatorile de iarna. Alor mei, chiar nu le plac cele mentionate mai sus putin, iar de tunetele de astazi, Pepito a gasit un loc mai ferit de furtuna 🙂 :

Bune ploile, nimic de zis; cred ca desi florile multor plante au avut de suferit de pe urma ploilor, plantele s-au bucurat , s-au hranit bine, s-au racorit , au prins forte noi …

Plantele insamantate cam tarziu de mine au rasarit si au inceput sa creasca si ele de la ploi…

Buruienile se smulg mai usor, acum cand e pamantul moale …

Ciresele din ciresul de mai-iunie , care la inceput erau cam costelive, numai piele si sambure, acum s-au umflat, sunt carnoase si zemoase, carnoase si la propriu si la figurat, astfel incat cand pe inserat zabovesc cate putin langa cires, ciresele cu care ma hranesc pe langa ca sunt dulci, zemoase, uneori chiar pline de apa de ploaie, incat consum 2 in 1 si fructe si apa in acelasi timp, mai sunt si bogate in proteine naturale, bio :). No, nu-i bai, chinezii mananca vietati de tot felul , asa si eu, daca nu vad proteinele miscatoare, cum ziceam, nu-i niciun bai :).

Bune ploile cateodata, daca sunt si cu masura. De parca ar sta cineva sa ni le masoare! Ma uit la ele , la termomentru, la  prognoza pe zilele care urmeaza (vesti numai proaste) si  zic si eu: hai, vara! Sa plece frigul asta odata, ca am degerat de tot .

 

 

12 comentarii »

  1. Osho e tare de tot. Merită studiat, e absolut genial. Şi nu doar studiat, ci şi practicat. E aur pur.

    Cărţie lui cel mai bine le citiţi în engleză, adică în original.

    Majoritatea celor traduse în română sunt traduse bine, Dhammapada lui Buddha ilustrată de Osho, etc

    dar unele de exemplu Sămânţa de Muştar, sunt traduse prost pe alocuri. Traducătorul adaugă fraze, adică traduce în română altceva decât zice osho în engleză.

    Chiar merită, e revoluţionar. Cu totul unic.

    https://www.youtube.com/watch?v=G9wovEzwkhg Christians are Heretics according to the Bible
    https://www.youtube.com/watch?v=ZUDmasDGdYk Osho – Books i have loved ( grandioasa bibliotecă personală a lui Osho )
    https://www.youtube.com/watch?v=GO5h1k1SkKw How to punch faster with lightening speed – Sifu Freddie Lee
    https://www.youtube.com/watch?v=agAVSzN5yeE Zen Martial Arts – TAO OF FREDDIE’S MODERN KUNG FU
    https://www.youtube.com/watch?v=UQTqXAM67Qc Osho is a Master, I am Not – PHILOSIA
    http://www.ptmistlberger.com/lore-of-the-magi.php Osho, John Dee, and the Greatest Library in the World (fragment din cartea The Three Dangerous Magi)

    Şi pentru cei ce au în cap numai Rolls Royceuri, şi care nu au citit nici o carte de-alu osho dar au impresia că ştiu totul despre el , îi anunţ că ei sunt cei care pierd distracţia, nu osho.

    Dacă oamenii l-au iubit şi i-au făcut cadou rolls royce-uri, ceasuri, şi piscină olimpică, e plăcerea lor. Au fost inteligenţi, au avut bani, şi au făcut cele mai frumoase cadouri maestrului. Şi maestrul nici măcar nu a avut rolls royceurile alea, erau ale comunei, ale celor care trăiau în comuna făcută de el in SUA – Rajneeshpuram , Oraşul lui Rajneesh.
    Singurul oraş din lume unde nu erau săraci, hoţi, violatori. 4 ani de zile nici o crimă de nici un fel.
    Desigur, că un asemenea oraş a fost declarat „oraş ilegal”, deşi nici nu există această noţiune.

    Osho e cel mai periculos om din lume, i-a fost interzisă intrarea în aproape toate ţările. Un om ca el, care rar ieşea din cameră, a reuşit să saboteze toate structurile de sclavie de pe această planetă.

    http://www.youtube.com/watch?v=_XflR-oYQjc Omul intelept va prefera sa moara decat sa fie sclav

    „Făcătorii de bine”, care sunt de părere că mai bine făcea osho ceva cu rolls royceurile alea şi ajuta săracii, sunt pur şi simplu inconştienţi de ce spun. Osho a ajutat săracii mai mult decât oricine altcineva.
    Dacă a ajuta săracii înseamnă a le da bani şi mâncare, să-şi perpetueze existenţa în acelaş stil distrugător şi periculos pentru ei înşişi şi pentru viaţa pe întreaga planetă (din cauza populaţiei prea mari, prostiei prea mari, etc), atunci mai bine cereţi-i lui iisus hristos să transforme nişte munţi în pâine şi nişte lacuri în vin de calitate.

    http://rutube.ru/video/f9192653fdf407798cd3333a76429425/ Teroristu Spiritual Osho Rajneesh

    Comentariu de Relu — 16 Mai 2014 @ 1:12 am

  2. Eu nu trebuie sa ma plang, avem cam 26 de grade ziua, la soare si mai mult. In weekend se pare ca va urca termometrul la 30 de grade dar cu toate astea e racoare, apa marii e rece … si dormim cu ferestrele inchise, nu-mi amintesc sa se fi intamplat asta de cand ma stiu in Grecia. Ai dreptate, va fi o vara anapoda …

    Comentariu de Dani — 6 Iunie 2013 @ 5:44 pm

  3. Eh, Mihaela, te inteleg prea bine ce spui… Si mie imi e groaza de verile alea in care nici nu simti macar un pic din caldura soarelui. Si se pare ca o asa vara ne asteapta si pe noi de peste ocean 😦 Am mai avut asa 2 veri una dupa alta in 2008 si 2009. Dar cu toate astea, gradina tot infloreste…. e abia inceputul lui iunie, sper din tot sufletul la zile toride si stralucitoare de vara.

    Comentariu de Dana — 6 Iunie 2013 @ 1:27 am

  4. nici mie nu-mi place vremea aceasta instabila, abia astept sa vina zilele calduroase de vara. ploaia ca ploaia, dar eu sunt foarte friguroasa si nu mai suport instabilitate termica… partea buna este ca am scapat de udat, iar grija pe care o am de cateva zile atunci cand vin de la facultate este sa smulg buruienile din brazde.

    Comentariu de Alina — 5 Iunie 2013 @ 10:21 pm

    • Eu ,desi nu imi planuiesc, cand ma apropii de flori sau brazde si vad buruieni, trag de cate una, vad ca merge usor, mai smulg una si inca una si tot asa.Cand ma uit la maini ca sunt negre ma ingrozesc si ma intreb daca voi reusi sa dau jos negreala pana a doua zi.Am incercat cu periuta, nu prea curata bine.Dar am descoperit o metoda cu o piatra poroasa gasita tot in gradina, cu care atunci cand ma spal pe maini cu apa si sapun , frec locurile innegrite si se curata bine. 🙂

      Comentariu de Mihaela C.P. — 5 Iunie 2013 @ 10:35 pm

  5. Si eu vreau soare si cald, sa stii ca ciresele sunt mai bune cu carne bio:))
    La noi cateii, doi sunt speriati de tunete, doi sunt asa mai putin speriati si una e nebuna de Anul nou la 12 noaptea sta si se uita la artificii si petarde:)

    Comentariu de Brindusa — 5 Iunie 2013 @ 9:55 pm

    • Catelusa care se uita la artificii de Anul nou e tare simpatica:).Inseamna ca e indrazneata si nu se sperie usor .Si ai mei reactioneaza usor diferit la zgomote puternice, dar niciunuia nu pot spune ca ii plac.

      Comentariu de Mihaela C.P. — 5 Iunie 2013 @ 10:37 pm

  6. Cum stă cuțulică acolo speriat :)) , Tot de ploi presupun … O să apară și soarele, vorba aia după ploaie vine întotdeauna soarele !

    Comentariu de ina15 — 5 Iunie 2013 @ 9:40 pm

    • la noi a fost o ploicica scurta azi, cu vreo doua tunete. Ploaia imi place, dar frigul parca mi-a ajuns si mie, mai ales ca aici la tara e mai rece decat in oras, si in casa, si afara.Dorm cu pijama grosuta, sosete si invelita cu pilota de puf :)).Si cu geamul inchis, evident :))

      Comentariu de Martha — 5 Iunie 2013 @ 9:44 pm

      • Si eu dorm cu plapuma umpluta cu lana, ca si iarna. De fapt iarna e mai cald in casa decat acum, ca atunci dam drumul la incalzire, dar acum, daca sunt 10-15 grade afara si fara incalzire, inauntru e ca in beci :).

        Comentariu de Mihaela C.P. — 5 Iunie 2013 @ 10:39 pm

        • hihi, intradevar, si la noi e recisor in casa, dimineata chiar as da drumul la centrala, mai ales la parter mi se pare frig

          Comentariu de Martha — 6 Iunie 2013 @ 11:44 am

    • Da, catelul e speriat de tunete :).
      Sa apara si soarele, dar si caldura si sa stea cat mai mult la noi, ca tare ii duc dorul :).

      Comentariu de Mihaela C.P. — 5 Iunie 2013 @ 10:41 pm


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

