Eu si gradina

25 Iunie 2013

Fan Voltaj- ”Eu cu mine”

Filed under: filme, muzica, tv, Fără categorie — Etichete:, , , , — Mihaela C.P. @ 10:34 pm

Top piese romanesti pe care le-am ascultat mult, de multe ori, ale caror versuri mi-au placut mult, datorita carora am devenit categoric  fan …  Voltaj .

– in urma cu peste 10 ani,  3D :

-tot pe atunci, cum incepea vara , zumzaiam  piesa  ”Albinuta” ……are atat de multa dreptate,  e atat de scurta vara si e plin de flori …http://www.youtube.com/watch?v=f26Qzp_0zns,

”20 ani”,

”pata pe tine ”

Cand mi-e cate un dor,  tot Voltaj imi confirma ca  …..mi-e dor de tine   in piesa    ”Eu cu mine ” ,

-the same , ” Me and myself” with lyrics :

Vara asta au o piesa noua, ” Pic, pic ” , ”sunt un pic, pic indragostit ” amuzanta, dar parca nu atat de grozava.

Oricum daca e Voltaj, cand canta ei, eu ascult , pentru ca poate fi ceva ce sa-mi placa.

Si despre piesele din vara asta, desi niciodata nu mi-a placut de  Tudor Chirila, o fi talentat, o fi frumos, destept, nu comentez, mie insa nu mi-a placut de el si de creatiile lui, ei bine, in vara asta , ”Perfect fara tine”  imi place!  E amuzanta, e de vara ,  are versuri  bestiale  si cred ca ajuns direct pe primele  locuri intre cele mai difuzate piese muzicale  in topul din vara asta .

Unele insa nu supravietuiesc la proba timpului, sunt frumoase o vara, doua, apoi se aseaza praful, nu te trezesti cantandu-le in gand, in mers pe strada, in gradina, in orice loc in care ramai singura cu gandurile tale. Asa cum mie de cateva ori , uneori,

cand mi-e cate un dor, imi vine sa cant ”mi-e dor de tine” ,

desi nu imi amintesc toate versurile ,

desi nu mi se potrivesc toate versurile ,

esentialul , melodia e acolo, si …se potriveste cu gandurile.

 

2 comentarii »

  1. au piese dragute trupa Voltaj.

    Comentariu de Alina — 26 Iunie 2013 @ 10:43 pm

  2. Am ascultat si eu piesa lui Chirila, e haioasa:)
    Voltaj e ascultat la noi in casa full time:)

    Comentariu de Brindusa — 26 Iunie 2013 @ 12:52 pm


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

