Eu si gradina

27 Iunie 2013

”Till we meet again”

Filed under: filme, muzica, tv — Etichete:, , — Mihaela C.P. @ 11:24 pm

Eu, care nu ascult muzica de obicei,  spunand ca muzica e zgomot  , dintr-o data  devin cautatoare ferventa pe youtube . Imi amintesc de cate ceva, si caut…

Una din melodiile care mi-au placut in urma cu ani , care m-a uns pe suflet, a fost cea din filmul ”Till we meet again”.Si filmul mi-a placut foarte mult.

Uneori (rar) imi mai aduc aminte de melodia asta si as vrea sa o ascult, dar e asa de greu de gasit! Chiar pe youtube , unde traim cu impresia ca orice cantec poate fi gasit imediat.

Ei bine, uite ca nu e chiar asa, cantecul dorit demine  l-am gasit numai in cele cateva variante de mai jos , desi in urma cu cativa ani vazusem si pe cel interpretat in timpul filmului de catre una dintre actrite care juca rolul unei cantarete , parca o si vad  pe o scena, daca nu ma insel si intr-o rochie rosie, cu crinolina :).

Cred ca o adaugasem pe lista mea de melodii favorite de pe youtube, dar acum am cautat-o si nu mai este. Posibil sa fi fost stearsa intre timp.

Asta e tot ce am mai gasit :

-Aici prezentarea de inceput, a personajelor si thema muzicala:

-In interpretarea Mireille Mathieu:

My life will never be the same
My heart is burning without shame
I feel the sun in me
When you return, you’ll see a change

My heart is whispering your name
My love is coming once again
And I shall always be
All you believe, all you can dream
I’m not the same

Some people search all their lives
I feel that my turn has come to reach high into the sky
And finally a star shines on me
Finally I can touch eternity

My life will never be the same
Your love surrounds me once again
And this will rise and blow
And show me all I need to know

My heart is whispering your name
My love is calling you again
I wish you knew how true
My feelings are, only for you

Our lives will never be the same
My love’s an ever-lasting flame
Burning eternally for you alone
When you’re with me, in love again

 

M-am incantat cu ele si le-am ascultat cu mare placere.

Lasă un comentariu »

Niciun comentariu până acum.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

