Eu si gradina

15 August 2013

Trandafirul poate mușca

Ia sa vedeeem… ce vraji a mai facut gradina mea ! 🙂

Gradina , multe. E vie, e activa, e in plin rod. Numai blogul a ramas cam in urma ca nu m-am mai putut apropia de el, n-am mai avut cuvintele, nici o ordine a imaginilor care sa se lege intre ele si sa-mi placa atat incat sa le arat si altora.

Ma intreba prietena mea si fosta colega de banca din liceu daca am mai facut poze. Da, poze am mai facut, multe chiar, doar ca nu am mai iesit cu  ele pe net.

Incerc acum sa aleg cateva si sa mai povestesc cate ceva. Nu ca ar fi de esenta lunii august in care ne aflam, ci pentru ca am intalnit chiar azi , si ieri seara tot acolo era, un paianjen mic, alb , intr-o floare de trandafir.

Aseara , dupa ploaie am vazut deschisa floarea unui trandafir foarte parfumat, al carui parfum si aspect m-au incantat si pe mine si pe cei care l-au mai vazut sau mirosit in primavara asta, incat pot sa afirm acum ca a fost cel mai placut trandafir din gradina mea. Nu a inflorit deosebit de abundent,  dar a facut flori multe, frumos colorate, cu petale rosii ,catifelate ,  marginite cu bordura subtire, alba , cu flori  mai multe decat ale altor trandafiri ,de marime medie ,  inflorite  de-a lungul unei  perioade  mari de timp, insa nu atat de mare pe cat mi-ar placea mie sa vad trandafirii infloriti si  mai intens parfumate decat ale altor trandafiri  .rsz_dsc_0207
rsz_dsc_0672
rsz_1dsc_0665
rsz_dsc_0667
rsz_dsc_0624
rsz_dsc_0136
rsz_dsc_0058
rsz_dsc_0249

Aseara  , cand l-am vazut din nou inflorit, acum dupa cele cateva , putine pentru mine, zile toride de vara , in care in curtea mea trandafirii au facut pauza , m-am bucurat  ca am vazut din nou deschisa floarea acestui trandafir si am vrut sa il miros, sa  vad daca e la fel de parfumat ca in primavara. Dar nu stiu cum de mi-a trecut prin gand, intai sa ma uit in interiorul florii si bine am facut. Inauntru era un paianjen alb, nu foarte fioros, dar care daca s-ar fi simtit in pericol in fata unui mare nas aplecat peste el, ar fi putut ataca . Si o muscatura de paianjen in varful nasului nu cred ca este una din cele mai placute intamplari sau aspecte ale unui chip :).

Iata-l pe mititel , astazi aflat la vedere, insa ieri seara era chiar in interiorul florii de trandafir:

rsz_dsc_0316

Prin urmare, luati aminte: inainte sa mirositi vreo floare, uitati-va cu grija sa nu fie insecte printre petalele ei, care v-ar putea musca ! 🙂

Numele frumosului trandafir este Baron girod de l’ain  , iar celor care si l-ar dori , il gasesc pe net fie la eutopiamall , fie la gradinabijoux , siteuri din România care comercializeaza si trandafiri .

19 comentarii »

  1. O frumusete de trandafir! Chiar daca era locuit. Ai ales bine dintre sutele de poze. Mai faci o selectie la iarna, cand e timp si ti se face dor de vara.

    Comentariu de Andreea — 25 August 2013 @ 7:47 pm

    • Dor de vara…deja mi s-a facut :).

      Comentariu de Mihaela C.P. — 6 Septembrie 2013 @ 8:58 pm

  2. pai atunci sa imi „achizitionez” si eu unul din superba dvs. gradina! 😉
    si pe cel roz l-as lua, e ca o bombonica.

    Comentariu de Alina — 16 August 2013 @ 11:09 pm

  3. super si deosebit trandafirul tau!!! l-ai luat de la eutopiamall…as vrea sa stiu ca au tranda deosebiti sa imi comand in toamna daca au fost de calitate produsele ce le-ai luat de la ei?!?! mirela

    Comentariu de Mirela — 16 August 2013 @ 8:01 pm

    • Eu am fost multumita de trandafirii luati de la ei.In primul rand tot ceea ce am comandat, a fost ceea ce trebuia si nu alt fel de trandafir. Iar unii au avut chiar radacini zdravene, erau bine dezvoltati, printre care chiar cel din povestea de acum :).

      Comentariu de Mihaela C.P. — 16 August 2013 @ 8:13 pm

      • offf e o adevarata aventura sa mai cumperi material saditor,de care o fi nu conteaza…iei mere si ies pere,eu am luat trandaf tantau din hornbach ,originale de la tata lor si am avut surpriza sa nu fie ce am luat!!!! mirela

        Comentariu de Mirela — 17 August 2013 @ 7:33 pm

        • Asta pentru ca tata nu e niciodata cunoscut cu certitudine :D.Daca le-ai fi luat de acasa , de la mama lor, atunci poate ar fi iesit ca mama .

          Comentariu de Mihaela C.P. — 17 August 2013 @ 8:41 pm

  4. Superb arata, fac abstractie de paianjen. Poate ca l-as culege, daca ar fi in curtea mea. Pentru a-l da! 🙂

    Comentariu de buceginatura2000 — 16 August 2013 @ 5:43 pm

  5. sunt foarte frumosi! am si eu cativa trandafiri rosii catifelati, dar parca nu se deschid atat de mult si de frumos atunci cand infloresc la fel ca ai dvs.

    Comentariu de Alina — 15 August 2013 @ 9:56 pm

    • Si eu am ravnit dupa un trandafir rosu inchis, foarte catifelat, cu floare mare ,vazut intr-o curte din apropiere si am luat si eu cativa din diverse parti sperand ca voi nimeri unul chiar ca ala, insa pana acum nu am avut noroc.Am trandafiri rosii care fac flori de diverse dimensiuni, unii cu petale mai multe, altii cu petale mai putine si toti sunt foarte frumosi. Dar parca si cel rosu pe care il vad vara , in drumul meu, inflorit in curtea altcuiva mi-ar placea sa creasca undeva,in curtea mea.

      Comentariu de Mihaela C.P. — 16 August 2013 @ 8:19 pm

  6. Pai ce, noi sa fim singurii care ne bucuram de frumusetea si parfumul trandafirilor?:) Au si insectele/arahnidele dreptul lor, ca doar e democratie (cica):))
    Superb trandafirul de catifea!

    Comentariu de Marc — 15 August 2013 @ 2:41 pm

    • Intr-adevar, planeta e a tuturor si unele insecte sunt chiar benefice plantelor pe care le viziteaza :).

      Comentariu de Mihaela C.P. — 16 August 2013 @ 8:24 pm

  7. AVETI NUMAI ADMIRATORI PISICI:) AZI

    Comentariu de Subconstientul Genial — 15 August 2013 @ 2:25 pm

    • … 😆 și un măgăruș !!!

      Comentariu de domnuio — 15 August 2013 @ 3:05 pm

      • Magarus patruped inca nu am intalnit, dar cred ca mi-ar placea si un magarus, ca unei iubitoare de animale ce sunt :).

        Comentariu de Mihaela C.P. — 16 August 2013 @ 8:21 pm

    • Imi plac pisicile, asa incat ma bucur cand se aduna in preajma mea :).

      Comentariu de Mihaela C.P. — 16 August 2013 @ 8:20 pm


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

