Eu si gradina

22 Septembrie 2013

Supermarket-La casa

Filed under: cumparaturi — Etichete:, — Mihaela C.P. @ 3:13 pm

Acesta nu este o poveste desprinsa din gradina, ci mai degraba din marea gradina a Domnului. Si o atentionare, daca mai era nevoie si nu si voi , ceilalti, v-ati intalnit cu asa ceva.

Concret: duminica dimineata, ma duc la supermarket, sa ii zicem K , sa cumpar cateva lucruri pe care numai de acolo le iau. Desi e sezonul merelor coapte si desi  am si eu cativa meri cu mere in curte, ce mi-o fi venit, vad mere Granny Smith românesti. Daca nu ar fi scris pe ambalaj ca sunt românesti, nu luam, dar asa…zic : hai sa iau. Uneori seara as manca un fruct si daca nu am in casa, mi-e urat sa ies in gradina si sa caut pe intuneric mere. Mai aleg cateva produse, destul de putine si ajung la casa.

Inainte sa aleg o banda pe care sa imi pun produsele , m-am uitat dupa un baiat, la care de cate ori stau la rand, la casa lui de marcat, daca am cumparate baxuri cu apa minerala/plata, si de data asta aveam , ma ajuta si imi pune el baxurile in cos. Nu l-am vazut , asa incat m-am asezat la intamplare la casa care imi era mai aproape. Acolo o fatuca, mititica, cu aspect modest. Dar nu e bine sa judeci oamenii dupa aspect, m-am inselat de atat de multe ori judecand astfel si tot nu ma invat minte.  Probabil si eu i-am parut ei vreo prostanaca .

Marcheaza produsele unul cate unul , ele piuie si ajunge la mere. Le marcheaza si merele si apoi se intoarce cu spatele catre casa ca si cum ar  verifica ceva in foile lor cu coduri de produse. Apoi o vad ca se intoarce inapoi si aud  click, imi adauga pe casa ceva, ma uit la micul ecran intors cu fata spre mine si vad produsul ”andive”. Ce mama lor de andive, ca eu nu aveam asa ceva!

Si i-am spus: ”eu n-am luat andive, ce e cu andivele astea?”

-”A,” imi raspunde ea, ”am gresit”.

Ca sa vezi ce greseala! Si daca eu nu observam , plateam andivele degeaba.

-”Dar o sa le scad de pe bon la sfarsit” mai spune.

M-am cam mirat, pentru ca de obicei , atunci cand casierele la casa gresesc cu cate un produs, stiu ca vine altcineva cu cheia si scad produsul de pe bon imediat. Fatuca mea ”modesta” nu a procedat asa.

La sfasit zice ca mi-a scazut andivele si imi cere 150 lei. Sau 160, nu mai stiu.Fix.Cifra suspect de rotunda .

Ii dau , dar ii cer si explicatie cu privire la andive, ca tot nu intelegeam cum le-a scazut. Si imi arata: andivele ar fi costat 6 lei si ceva si ea mi-a scazut de la ea, cu amabilitate 5 lei. Ca sa vezi, a doua oara cand credea ca ma prostea.

Nu era vorba de 1 leu in plus sau in minus, era vorba ca ma mintea pe față . Cred ca ar fi vrut sa ia si ea astazi niste andive si ma gasise pe mine sa i le fac cadou. Le marca, tinea minte si la sfarsitul zilei pleca acasa cu andive.

Si am mai patit o data la Metro, in urma cu mai mult timp, cand o casiera din Ploiesti, pe care si acum o mai vad ca lucreaza acolo, mi-a adaugat  in plus la factura , iar atunci nu am fost atenta, nu am vazut decat prea tarziu , cand  ajunsesem deja  acasa , de cateva ori ,parca de 3 ori ,  in diverse locuri de pe factura, un produs numit ”peste putin”. Am retinut numele ”putin” , ca l-am asociat cu un personaj celebru. Atunci am inghitit gogoasa .

4 comentarii »

  1. Fac si ele ce pot, Mihaela. Dupa cum se vede, traiul bun vine doar odata cu furtisagul, in toate paturile sociale.

    Comentariu de cafeauata — 23 Septembrie 2013 @ 10:20 pm

    • Nu sunt de acord ca traiul bun vine odata cu furtisagurile, ci iluzia traiului bun, care imbunatatit prin astfel de metode va lua sfarsit candva , cand cu hotia li se va infunda drumul gresit prin care au ales sa isi faca un trai aparent bun.

      Comentariu de Mihaela C.P. — 29 Septembrie 2013 @ 8:07 pm

  2. imi pare rau de cele intamplate… mie nu mi s-a intamplat pana acum asa ceva, insa voi lua in calcul patania dvs., deoarece eu nu prea am obiceiul sa ma uit la acel ecran micut intors spre fata clientului si nici pe bon sa vad daca am altceva in plus fata de ce am cumparat eu.

    Comentariu de Alina — 22 Septembrie 2013 @ 11:35 pm

    • Tocmai de-asta am si scris aici, sa atrag atentia ca se poate oricui intampla.

      Comentariu de Mihaela C.P. — 29 Septembrie 2013 @ 8:08 pm


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

