Eu si gradina

30 Septembrie 2013

Ploua

Filed under: filme, muzica, tv, gogonele, legume si fructe, rosii, tomate, vremea — Etichete:, , , — Mihaela C.P. @ 9:12 pm

Da… si e frig , tare urat.

Numai ca eu despre altfel de ploaie vorbeam acum , daca mi-e permis sa-i spun asa  😀 .

Priviti mai jos si poate o sa o simtiti si voi, ca mine in timp ce am incarcat pozele. Mi s-a facut furtuna in stomac, pe care cu greu am mai putut apoi s-o stavilesc :). Si eu nu (mai) sunt pofticioasa, pot sa stau la masa alaturi de altii care se infrupta din bunatati si eu sa privesc numai. Insa gogonicile , da…cand le vad , cel putin in sezonul asta (toamna sau toamnele, de obicei) , din ochi  le-as manca . A trebuit sa si mananc cateva, ca nu mai puteam de pofta , dar credeti ca m-am saturat de la o gogonea sau doua, trei ? Noo…

Da, asa cum spuneam…..ploua ,





si afara ploua, ploua 🙂 :

10 comentarii »

  1. Buna dimineata !
    Doar cand privesc imaginile si-mi ” lasa gura apa ” !!!
    Felicitari pentru cele postate !
    Ai simtit CUTREMURUL ???
    Daca nu, intra pe
    http://aliosapopovici.wordpress.com/2013/10/06/
    O duminica fara ” cutremure” !
    Aliosa.

    Comentariu de Aliosa — 6 Octombrie 2013 @ 6:38 am

    • Buna dimineata, Aliosa! Am simtit cutremurul, o sa ma uit si pe siteul indicat de tine putin mai tarziu :).O duminica placuta!

      Comentariu de Mihaela C.P. — 6 Octombrie 2013 @ 8:39 am

  2. si noi avem borcane la fel ca ale dvs. luate de bunicii mei. arata foarte bine gogonelele! desi anul acesta ne-am aprovizionat cu destule gogonele, cat sa ne ajunga pentru toata iarna, ba chiar sa mai dam si pe la rude, ne-au mai ramas destule nebagate la murat. nu mai stim ce sa facem cu ele, s-au facut foarte multe anul acesta. castraveti am avut mai putini, dar mi-am propus sa pun mai multe seminte anul viitor.

    Comentariu de Alina — 2 Octombrie 2013 @ 8:59 pm

    • La rosii am constatat ca depinde ce soi cultivi, de exemplu anul trecut am avut mai multe gogonele pentru ca am cultivat si un soi hibrid si rezistent care pastra fructele chiar si coapte pentru mult timp .De asemenea pastra si fructele verzi mai bine decat alte soiuri traditionale .Daca anul trecut am tot impartit gogonele si altora, anul asta de-abia am strans sa mai dau in afara de cele trei borcane ale noastre , pentru inca doua familii prietene. Si tot am mai refuzat apoi pe altcineva, cand am ramas fara gogonele. 🙂

      Comentariu de Mihaela C.P. — 4 Octombrie 2013 @ 5:03 pm

  3. Ai pus si pepene?!! este grozav murat, inghit in sec de zor…

    Comentariu de MirelUna — 2 Octombrie 2013 @ 10:13 am

    • Da, sunt si pepenasi mici, cat sa intre prin gura borcanului, dar mai avem pusi si separat numai pepenasi, ca am zis sa fie destui. Desi dupa anul nou, nu mai avem pofta de muraturi si ce ramane neconsumat pana atunci, de obicei aruncam in vara.

      Comentariu de Mihaela C.P. — 2 Octombrie 2013 @ 8:11 pm

  4. stii ce-mi place? ca mai ai borcanele de pe vremuri, cred. eu nu mai am decat unul, dar il folosesc numai la visinata. in rest, am luat din cele cu capac care se infileteaza, caci nu stiu unde as mai putea gasi celofan.
    arata bine muraturicile, yummy.

    Comentariu de cristina — 1 Octombrie 2013 @ 9:55 am

    • Mai avem borcane de demult. Cand spun asta imi amintesc si de o vecina , fosta vecina de-a noastra care pe la vreo 75 de ani a decis sa se mute din casa pe care o avea de la bunicii ei, undeva la bloc, unde cheltuielile cu intretinerea i s-a parut ei ca ar putea fi mai mici. Si atunci a facut curat peste tot , prin toate lucrurile din casa si ne-a dat si noua niste borcane mici din sticla groasa pe care ea, la 75 de ani le avea de la bunicii ei. Asa ca unele lucruri rezista mai bine decat oamenii care le-au facut sau le-au folosit de-a lungul vremii.

      Comentariu de Mihaela C.P. — 2 Octombrie 2013 @ 8:16 pm

  5. Super muraturi !!! Ploua si la mine, la propriu si la figurat 🙂

    Comentariu de Dani — 1 Octombrie 2013 @ 12:22 am


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

