Eu si gradina

15 Martie 2014

Gradinaresti

Filed under: Fără categorie, gradina — Etichete:, , — Mihaela C.P. @ 6:59 pm

Sau , ca sa citez putin din celebre versuri :

”unde sapa sapa locul, sare din pamant…”

whatever, norocul, sa-i zic .

Nici n-am sapat de fapt, de ce sa ma laud degeaba, insa probabil ca gainile au racait pamantul pana a iesit la suprafata acest obiect, cam cat o moneda, dar de forma alungita , nu rotunda, datand , se pare, de pe vremea regelui Carol I . Posibil sa fie din argint , ori chiar daca nu ar fi, eu il gasesc interesant, o relicva aparuta chiar din pamant, din iarba verde , peste timp in gradina mea. 

Am incercat sa il curat cuapa, cu  periuta , dar mai mult decat se vede, nu am reusit.

18 comentarii »

  1. da, e medalie, pe piata libera costa 30 lei (in stare impecabila). a ta e nepretuita, ca-i a ta, gasita de tine, pe pamantul tau.🙂

    Comentariu de simf — 21 Martie 2014 @ 10:45 am

    • Cea gasita de mine are mai mult valoare simbolica, decat materiala.🙂

      Comentariu de Mihaela C.P. — 21 Martie 2014 @ 7:36 pm

  2. Si uite asa, dovada barbatiei si credintei rezista timpului, in timp ce virtuosul in cauza nu este neperen, ca sa spunem asa. Si se mai vede ceva. ce reprezinta virtuti pentru unii, constituie vicii pentru altii. Deh, punctele de vedere datorate diferentei culturale. Daca ar putea sa vorbeasca aceasta medalie, cred ca ar avea multe sa spuna…

    Comentariu de succesulpe — 20 Martie 2014 @ 9:54 pm

    • Din pacate noi, oamenii si toate fiintele vii suntem mai firavi decat orice obiect, cat de mic, si decat o hartie adeseori, care rezista in timp mult mai bine si mai mult decat un om.

      Comentariu de Mihaela C.P. — 21 Martie 2014 @ 7:18 pm

  3. „Barbatie si credinta”! Oare ce insemnau astea pe vremea aia? Banuiesc ca nu ceea ce inseamna acum…

    Comentariu de cafeauata — 19 Martie 2014 @ 9:14 am

    • In lumea noastra femeile au devenit mai barbate decat barbatii iar unii barbati efeminati. Multe s-au intors pe dos fata de acum circa 100 de ani.

      Comentariu de Mihaela C.P. — 21 Martie 2014 @ 7:40 pm

  4. Eu zic să le pui pe găini la treabă :)cine ştie, data viitoare ce-or mai scoate la suprafaţă…
    Ce viaţă tristă a avut omul acela!

    Comentariu de yousef59 — 17 Martie 2014 @ 6:37 pm

    • Si ca el multi altii au fost prigoniti de regimul de trista amintire.
      Gainile scurmatoare scot la lumina si in mod suparator radacinile unor flori pe care eu le pretuiesc , dar si cate o surpriza. Cele mici, pitice sunt libere prin curte si pot sa faca descoperiri in continuare🙂.

      Comentariu de Mihaela C.P. — 17 Martie 2014 @ 8:15 pm

  5. oau, ce fascinant! felicitari pentru gasirea comorii🙂
    daca as fi avut de ales, cred ca mi-ar fi placut sa fiu arheolog. in copilarie ma fascina orice ciob de oala gaseam prin curte pe la bunica. daca mai era si smaltuit, eram sigura ca e o piatra pretioasa :))
    tie ti s-a implinit un vis de-al meu :))

    Comentariu de cristina — 17 Martie 2014 @ 10:16 am

    • Si mie imi place sa scormonesc pamantul , sa scurm ca gainile , mai ales cand vad buruienile ca incep sa rasara spre sfarsitul primaverii. De asta data insa, meritul meu a fost numai agerimea privirii🙂.

      Comentariu de Mihaela C.P. — 17 Martie 2014 @ 8:24 pm

  6. Ca sa vezi, ce gradini cu veleitati de arheolog ai, Mihaela 🙂 Poate mai sunt si altele. Pentru cat a stat in pamant, arata bine.

    Comentariu de Dani — 16 Martie 2014 @ 10:52 pm

    • Da, am gaini arheoloage🙂.
      Inca nu am reusit eu sa curat toate petele negre, care au o consistenta ca de smoala intarita .

      Comentariu de Mihaela C.P. — 17 Martie 2014 @ 8:26 pm

  7. incercati sa o mai stergeti cu o bucatica de tifon in care ati pus putina pasta de dinti.

    Comentariu de Alina — 16 Martie 2014 @ 8:15 pm

    • Alina, am incercat si cu pasta de dinti, nu s-a dat dusa pata cea neagra sau mai bine zis petele. Dar poate mai aflu si alte retete, licori magice de curatat metale.🙂

      Comentariu de Mihaela C.P. — 17 Martie 2014 @ 8:28 pm

  8. 🙂 da este o medalie.
    Am găsit și eu wikipedia,dar am ajuns aici mai târziu !
    Oare cine a primit-o ?!

    Comentariu de domnuio — 16 Martie 2014 @ 12:19 am

    • Casa in care stau este veche si in ea a locuit la un moment un barbat cu familia lui, care a fost arestat de catre comunisti odată cu tatăl său. Condamnat, după un proces înscenat, la 4 ani închisoare, din care a executat 6. Rearestat în 1958, anchetat în sediul Securităţii din Uranus şi din nou condamnat de T.M. Bucureşti la 12 ani muncă silnică. Detenţia în pen. Jilava, Aiud, Piteşti. Eliberat în urma graţierii din 1964 si reabilitat dupa 1990.
      Posibil sa fi fost din familia lui medalia si aruncata de ei prin curte.

      Comentariu de Mihaela C.P. — 16 Martie 2014 @ 7:50 am

  9. Oau! E productiv gradinaritul se pare ca:)) Incearca sa duci moneda la un muzeu de istorie daca ai in orasul tau..sigur cei de acolo iti vor spune mai multe despre ea.

    Comentariu de Marc — 15 Martie 2014 @ 7:06 pm


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

