Eu si gradina

19 Mai 2014

Iris alb

Iris alb avem anul asta pentru prima data in gradina. Este frumos , maiestuos🙂 , cu petale ca acoperite cu praf de stele sclipitor (zis sa fie, ca praf de stele avem in noi  toti si toate care suntem , zic eu , si nu suntem tocmai sclipitori) .

De parfumat, este ca toti din neamul lui , ametitor.

Pe el insecte am vazut ieri toata ziua, de dimineata pana pe inserat , la ore diferite si le-am fotografiat. Cred ca sunt atrase de parfumul irezistibil atragator sub al carui  al carui  efect insectele zac nemiscate , ca drogate.

 


 

 

 

12 comentarii »

  1. Este ca o mireasa!

    Comentariu de myky — 21 Mai 2014 @ 6:15 pm

    • In perioada lui, a Irisului, de maxima frumusete🙂.

      Comentariu de Mihaela C.P. — 25 Mai 2014 @ 7:25 am

  2. Atata m-a impresionat irisul asta cu praf de stele pe el, ca l-am visat azinoapte!🙂

    Comentariu de cristina — 21 Mai 2014 @ 2:09 pm

    • Si presupun ca a fost un vis frumos🙂.

      Comentariu de Mihaela C.P. — 25 Mai 2014 @ 7:27 am

  3. Adevarul este ca cei de diferite nuante de mov sunt obisnuiti. Acesta este special!

    Comentariu de cafeauata — 20 Mai 2014 @ 11:42 pm

    • Mie imi plac si cei mov-albastrui.Asta intr-adevar e mai putin intalnit🙂.

      Comentariu de Mihaela C.P. — 25 Mai 2014 @ 7:28 am

  4. Mi se pare mie, sau parfumul irisilor te face sa scrii in versuri 🙂 Foarte frumos e irisul gatit cu praf de stele !

    Comentariu de Dani — 20 Mai 2014 @ 10:19 am

    • S-a gatit si el de sarbatoare: ploaie, vreme calduta apoi, insorita, sunt conditiile cele mai placute florilor de mai, cum este si acest iris. Parfumul lui are toate trasaturile pentru a fi considerat magic, asa ca poate ma face sa vorbesc in versuri🙂.

      Comentariu de Mihaela C.P. — 25 Mai 2014 @ 7:30 am

  5. Ce frumosi sunt..am vazut destul de rar irisi albi asa interesanti🙂

    Comentariu de Marc — 19 Mai 2014 @ 9:58 pm

    • Irisii de alte culori decat bleu sunt mai putin intalniti , insa am vazut prin gradini ca au inceput sa apara tot mai frecvent si ma bucura🙂 .

      Comentariu de Mihaela C.P. — 25 Mai 2014 @ 7:31 am

  6. cat sunt de frumosi!

    Comentariu de Alina — 19 Mai 2014 @ 9:13 pm

    • Toate florile sunt frumoase. Iar irisii sunt si frumosi si parfumati, mie imi place, parca mai mult parfumul florii lor🙂.

      Comentariu de Mihaela C.P. — 19 Mai 2014 @ 9:49 pm


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

