Eu si gradina

15 Iunie 2014

Un fluture urat

Filed under: insecte, Viața grădinii — Etichete:, — Mihaela C.P. @ 1:25 pm

Sambata dupa amiaza. Am zis ca stau cateva minute sa ma relaxez si sa incerc sa ma refac dupa o zi de efort fizic prin gradina , spun efort comparativ cu programul celorlalte zile de  peste saptamana,  in care  activitatea uzuala consta  cel mai frecvent in  statul pe scaun. Insa nu am reusit prea bine sa ma detasez de ganduri si sa trag un pui de somn rapid cum alta data se mai intampla , asa incat mi-am zis : mai bine imi fac de lucru si ma misc pe afara ,  decat sa stau degeaba . Ma ridic si ma indrept spre fereastra ca  sa imi admir intai gradina de flori de la geam . Cand, ce sa vezi?

In loc de admirat flori, vad aratarea.

Ptiu, dar urat mai esti , lipit asa de fereastra mea!   Nu mi-a mai ars de vazut florile de la fereastra. Si cum tot acolo a ramas mai bine de vreo cateva ore , ma gandeam ca m-am ales cu paznic la fereastra .

Pana nu va pleca, nici nu mai deschid fereastra, sa imi intre in casa uratenia (zici ca e sobolan, ori liliac ).

 



S-a dus in cele din urma inainte de a se innopta (poate si pentru ca i-am bagat blitzul in ochi ).

 

 

16 comentarii »

  1. Cum scrie cineva mai sus, in engleza, e o molie! Nu stiu de care. Viermii care devoreaza rosiile sunt larvele unei molii. Tidvele (tragulele), din categoria dovlecilor, dar cu origine in Lumea veche, fac flori albe, minunate, care se deschid seara si sunt polenizate de o alta molie. Puncte bune si puncte rele. Iar frumusetea este o notiune atat de relativa…

    Comentariu de nelucraciun — 16 Iunie 2014 @ 6:03 pm

    • Si eu m-am gandit la asta, insa moliile pentru mine sunt in primul rand vietatile alea mici si enervante care zboara prin casa. Astia mai mari , m-am gandit ca ar putea fi rude mai mari cu alt nume.Frumusetea, da, e relativa. Se spune ca sta in ochii (mintii) privitorului🙂.

      Comentariu de Mihaela C.P. — 16 Iunie 2014 @ 10:22 pm

  2. Da’ stiu ca l-ai facut fotomodel! Asa cum e, sigur isi are perechea pentru care este cel mai frumos din lume! Ce, noi suntem frumosi, toti?
    Sa ai zile frumoase, numai cu fluturi colorati!

    Comentariu de cafeauata — 16 Iunie 2014 @ 1:22 pm

    • Cand gasesc cate o insecta care mai sta si cuminte la pozat, ii fac multe poze in mod repetat sa am de unde alege una mai buna . Nu stiu daca si fluturii sunt monogami sau au perechi care ii apreciaza.Iar despre oamenii frumosi, candva credeam ca fiecare om are ceva frumos sau bun in el.🙂

      Comentariu de Mihaela C.P. — 16 Iunie 2014 @ 10:26 pm

  3. I think it’s a moth. It’s beautiful to me and its eyes looks cute.🙂

    Comentariu de dabawenyo life — 16 Iunie 2014 @ 8:52 am

    • I also like its eyes, it seems to have nice , long lashes🙂.

      Comentariu de Mihaela C.P. — 16 Iunie 2014 @ 10:28 pm

  4. da, si eu zic ca e fluture de noapte si cum noaptea e intuneric, n-are cine sa-l vada cat e de urat, de aia nu s-a mai obosit natura sa-l faca frumos🙂

    Comentariu de cristina — 15 Iunie 2014 @ 8:17 pm

    • Nu stiu ce planuri a avut natura cu mnealui, insa mie cand mi-a iesit in fata in plina zi , m-a speriat cu uratenia lui. Si cercetandu-l indeaproape, apoi si mai tare m-am ingrozit🙂.

      Comentariu de Mihaela C.P. — 16 Iunie 2014 @ 10:36 pm

  5. urat mai e. si aduce putin cu liliacul.

    Comentariu de Alina — 15 Iunie 2014 @ 5:36 pm

    • Cam asa am zis si eu, ca pare un liliac in miniatura🙂.

      Comentariu de Mihaela C.P. — 16 Iunie 2014 @ 10:36 pm

  6. Ce „haină”interesantă are,dantelată pe jos…dar clar,e urît! 🙂

    Comentariu de yousef59 — 15 Iunie 2014 @ 3:17 pm

    • Da, aripile le are dantelate, ca pe o rochie cu volane si cu broderie sparta .Insa culoarea prafuita e cel mai urat aspect.🙂

      Comentariu de Mihaela C.P. — 16 Iunie 2014 @ 10:38 pm

  7. Şi totuşi, mie mi se pare foarte frumos! De fapt, nu mi se pare, ci este!

    Comentariu de ecoarta — 15 Iunie 2014 @ 2:07 pm

    • Frumusetea e in ochii privitorului. Si gusturile nu se discuta, bine ca si-a gasit si el, fluturele de mine neplacut, simpatizanti.🙂

      Comentariu de Mihaela C.P. — 16 Iunie 2014 @ 10:40 pm

  8. Și eu am avut unul la fel pe fereastră, cred că sunt fluturi de noapte, dimineața zburau foarte mulți în teii înfloriți.

    Comentariu de Irina — 15 Iunie 2014 @ 1:54 pm

    • La intrecere cu albinele, probabil. Ca in tei se auzea mai devreme bazait de albine🙂.

      Comentariu de Mihaela C.P. — 16 Iunie 2014 @ 10:41 pm


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

