Eu si gradina

14 Iulie 2014

Citate

Filed under: carti citite, filme, muzica, tv — Etichete:, — Mihaela C.P. @ 10:12 pm

In adolescenta, cand citeam si intalneam cate un paragraf care fie imi placea si imi dadea de gandit, fie mi se parea ca ar merita retinut si din nou citit, ca sa il pot gasi mai usor , mi-l notam intr-un caiet cu coperti roz. Caruia ii si ziceam ”caietul roz” si care ulterior a disparut , ramas sau pastrat de  vreo amica de-a mea.

Astazi, in timp ce ma uitam la tv la o emisiune pe NG (parca) despre repararea unor autoturisme vechi , masini clasice, am prins din zbor  o expresie care m-a amuzat , mi-a ramas in minte (cam asa cum raman  toate prostioarele ) si nu o mai scriu pe caiet, ci online , la vedere pe blog, o impartasesc si voua .

Expresia se referea la un obiect (un model de motor) foarte  rar intalnit.

Si mi-am amintit de un citat copiat demult in caietul meu roz,  dintr-o carte care este posibil sa fi fost scrisa de Balzac ,ce vorbea despre un sentiment pretios si rar intalnit, de asemenea , si  zicea cam asa:

”e usor sa te indragostesti, e facil sa ai slabiciuni, dar e rar, rar si greu sa iubesti”.

Rar, asa zic si eu, ca balega de calut de lemn .🙂

6 comentarii »

  1. Depaarte de mine gândul de a cenzura sau de a demonstra ceva! Scuze dacă am deranjat! Pur și simplu mi-a plăcut postarea, cu excepția finalului, care este o contradicție târzie! Poate a fost doar o zi mohorâtă!

    Comentariu de mirabila saminta — 5 August 2014 @ 5:22 pm

    • Nu ai deranjat, fiecare e liber sa isi spuna parerea, fara suparare🙂.

      Comentariu de Mihaela C.P. — 6 August 2014 @ 9:44 pm

  2. Aș vrea să șterg finalul articolului, dacă aș putea! Este doar o părere a autorului!

    Comentariu de mirabila saminta — 22 Iulie 2014 @ 4:07 pm

    • Esti cu cenzura?🙂

      Comentariu de Mihaela C.P. — 24 Iulie 2014 @ 4:17 pm

  3. Caietele noastre din adolescenta se numeau „oracol” si erau ticsite cu citate destepte si profunde, din care (din pacate) nu am invatat nimic atunci. Abia acum le inteleg si ma distrez cat de adanc filozofic paream ca gandim!

    Comentariu de cafeauata — 18 Iulie 2014 @ 10:21 pm

    • Da, si eu parca am avut acel oracol in copilarie , dar daca da, nu l-am prea pretuit.Acum pentru citate interesante exista facebook🙂.

      Comentariu de Mihaela C.P. — 21 Iulie 2014 @ 10:50 pm


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

