Eu si gradina

26 Iulie 2014

Insecte Insectivore

Filed under: insecte, Viața grădinii — Etichete:, , — Mihaela C.P. @ 9:04 pm

Faptele asa cum sunt mai jos  aratate , comise in mod repetat (nu e prima data cand va aduc in atentie o astfel de intamplare) ,  imi arata ca paianjenul asta alb este mare amator de vanatoare si de mancat insecte , ca presupun ca nu vaneaza de placere , ci din dorinta  sau nevoia de a se hrani. Si ca neamul lui este dotat cu armele necesare practicarii vanatorii de zburatoare foarte mici.

Or fi ceva fapturi mancatoare de  moliile din alea mici si stricatoare? Ca pe mine vara ma dispera cat de multe zboara prin casa si nu le pot dovedi  :) .

Paianjenul Cel alb si alti confrati de-ai lui.

 

13 comentarii »

  1. urâte sunt unele insecte …. oahhhhh !! și mă enervează vizita lor pe așa splendori de plante

    Comentariu de ricamihai13 — 6 August 2014 @ 11:20 am

    • Si frumusetea si uratenia altora sta in ochii celui care priveste. Mie mi se par firesti si interesante.

      Comentariu de Mihaela C.P. — 6 August 2014 @ 9:50 pm

      • bineînțeles e ok🙂 eu am o problemă cu insectele dar nu trebuie generalizată

        Comentariu de ricamihai13 — 6 August 2014 @ 9:53 pm

  2. Imagini grăitoare! parcă sunt din National Geographic!
    unele „vietăți oribile” ne sunt de ajutor, cum sunt păianjenii, broaștele, liliecii!

    Comentariu de mirabila saminta — 1 August 2014 @ 2:13 pm

    • Si vietatile astea sunt urate sau frumoase si dupa cum am invatat noi de mici despre ele. Ma uit de exemplu la unele grupari religioase din India care venereaza sobolanii si traiesc impreuna cu ei🙂. Sau in Cambodgia, la petrecerile de nunta ei sau poate numai unii dintre ei, omoara cainele din curte si il prepara pentru a fi servit la masa .

      Comentariu de Mihaela C.P. — 5 August 2014 @ 4:51 pm

  3. trebuie sa convietuim cu ele, dar cu cat sunt mai departe de mine cu atat mai bine

    Ghivece

    Comentariu de carmen — 1 August 2014 @ 9:48 am

    • E de preferat sa fie afara sau oriunde in afara cutiutelor noastre de locuit .

      Comentariu de Mihaela C.P. — 5 August 2014 @ 4:46 pm

  4. paianjenul acela nu stiu ce cauta acolo, e oribil… alt loc nu isi gasea sa prinda insecte decat in superbul trandafir. nu imi place sa ii privesc, dar sa ii mai si fotografiez…. eu i-as fi dat jos de acolo si i-as fi strivit.

    Comentariu de Alina — 31 Iulie 2014 @ 10:17 pm

    • Mie nu mi s-au parut dezgustatoare cele doua insecte, ba chiar imi place sa fotografiez insecte si fapturi mici.Nici nu m-au deranjat cu nimic, ca sa le strivesc.:)

      Comentariu de Mihaela C.P. — 31 Iulie 2014 @ 10:35 pm

  5. Intr-un fel ii inteleg si pe bietii paianjeni, dar prefer sa stau departe de ei si ma gandesc ca periculosul cel alb ar fi interesat si de pielea mea…Pozele, ca intotdeauna, foarte reusite. Ma distreaza ultima, in care parca sunt niste soldati.
    Zile frumoase, Mihaela!

    Comentariu de cafeauata — 27 Iulie 2014 @ 5:10 pm

    • Paianjenii sunt foarte periculosi.Poate nu toti, ci numai unii, insa si mie imi e frica de muscatura lor si prefer sa ii tin la distanta.O saptamana buna in continuare!

      Comentariu de Mihaela C.P. — 29 Iulie 2014 @ 10:48 pm

  6. Umple-ti casa de paianjeni, poate scapi de ginganii.

    Comentariu de fosile — 26 Iulie 2014 @ 9:31 pm

    • Nu e cea mai buna solutie.Mai caut si alte variante.🙂

      Comentariu de Mihaela C.P. — 29 Iulie 2014 @ 10:49 pm


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

