Eu si gradina

12 Octombrie 2014

Inima de piatra

Filed under: bulbi de flori, insecte, mediu, pietre, Viața grădinii — Etichete:, — Mihaela C.P. @ 5:19 pm

Am o inima de piatra  :


Si n-o dau la nimeni .

Colectionara de bolovani cum sunt (uneori, cand gasesc cate o piatra care imi atrage atentia) , sunt foarte incantata de gaselnita asta, rasarita din pamant din iarba verde, in gradina mea, iar acum mutata in casa . Am gasit-o saptamana trecuta, in timp  ce pregateam locul de iernat al catorva bulbi de lalele . Tot atunci am avut si o experienta tare ciudata, care m-a facut sa nu mai umblu cu mainile goale (macar o vreme, pana voi mai uita intamplarea), asa cum obisnuiam si cum imi si placea , la gradina. Mai exact, tot rascolind pamantul cu mana, am simtit o data o intepatura (cam ca de ac de albina, mi s-a parut mie atunci) si am strigat scurt  ”au” . M-am uitat imediat in palma , cand ce sa vad? O fractiune de secunda , pana m-am dumirit , am fost chiar tulburata, nu mi-a venit sa cred ca s-a agatat din pamant de pielea mea o  urechelnita. Urate mi-au fost intotdeuna urechelnitele astea! Pana atunci nici habar nu aveam ca ele pot intepa .

Intepatura nu a avut nicio urmare, am scos aratarea din pielea mea, am venit  in casa , am spalat locul afectat si am cautat pe net sa vad ce pot gasi despre intepatura urechelnitei . M-am linistit afland ca nu are venin si nu transmite niciun alt germen decat eventual germenii ce se pot lua in urma oricarei intepaturi sau zgarieturi obisnuite. Locul intepaturii s-a vindecat in una-doua zile, fara sa ramane vreun semn .

14 comentarii »

  1. „Inimă,nu fi de piatră!”
    Am găsit şi eu una în pădure dar nu e aşa de plată şi parcă nici formă perfectă de inimă nu are.Natura are tot felul de lucruri minunate!
    Am văzut urechelniţe prin baloţii de fîn uscat.
    Numai bine!

    Comentariu de yousef59 — 20 Octombrie 2014 @ 6:17 pm

    • Pietrele au tot felul de forme , uneori neasteptate, de-aia imi si plac. Urechelnite si eu stiam ca traiesc la suprafata , eu le gaseam prin crengi, flori, nu stiam ca stau in pamant, asa cum am citit dupa patania cu una din ele.

      Comentariu de Mihaela C.P. — 25 Octombrie 2014 @ 8:59 am

  2. Vreau si eu asa ceva… Cum oare o fi capatat forma asta? Si ce plata este… Ciudat.

    Comentariu de Iulia — 14 Octombrie 2014 @ 7:16 pm

    • Sunt multe pietre plate, si mai mici si mai mari, asta nu e o raritate. Cat despre forma ca de inima, e o ciudatenie ca a ajuns asa, dar asta face parte din frumusetea naturii, cu forme neasteptat de frumoase fara intervemtia noastra, a oamenilor.🙂

      Comentariu de Mihaela C.P. — 14 Octombrie 2014 @ 7:36 pm

  3. foarte frumoasa piatra! si ma bucur ca ati trecut cu bine de intepatura urechelnitei si ca nu a fost ceva grav.

    Comentariu de Alina — 13 Octombrie 2014 @ 8:22 pm

    • Si mie mi s-a parut deosebita piatra, de-aia am si aratat-o. Experienta cu urechelnita a fost mai mult o sperietura decat altceva si totul e bine cand se termina cu bine🙂.

      Comentariu de Mihaela C.P. — 14 Octombrie 2014 @ 7:39 pm

  4. Intr-adevar este o piatra de colectie, chiar daca nu pretioasa sau semipretioasa ca si compozitie. Faina tare, parca cineva a „aranjat-o”!

    Comentariu de cafeauata — 13 Octombrie 2014 @ 5:06 pm

    • Nu cred ca este o piatra „aranjata”. Daca ar fi fost asa, poate nu ar fi ajuns ingropata acolo unde mi-a iesit mie in cale. Tocmai de-aia este si asa frumoasa, pentru ca e de la natura cu forma asta🙂.

      Comentariu de Mihaela C.P. — 13 Octombrie 2014 @ 5:48 pm

  5. probabil ca si ea se apara, s-a simtit amenintata de tine si s-a aparat, cine stie. si eu stiam ca urechelnitele nu numai ca nu pisca, dar nici nu intra in urechi, asa cum se zice si mai sunt si folositoare in gradina.
    eu n-as fi umblat cu mana goala in pamant oricum, tie ce ti-a venit?🙂 nu neaparat din cauza insectelor, dar poti da peste cioburi, cuie, tabla sau cine mai stie ce si daca te tai in ele, pericolul e destul de mare.

    Comentariu de cristina — 13 Octombrie 2014 @ 9:57 am

    • O fi dupa cum te obisnuiesti.Eu asa m-am pomenit sa fac in gradina toate treburile direct cu mana goala.Manusile mai mult ma impiedica.Si cand folosesc cazmaua, ca mai si sap , tot fara manusi si pana acum nu am avut patanii nefericite, altele decat de-astea care trec repede si tot la fel se fac uitate.🙂

      Comentariu de Mihaela C.P. — 13 Octombrie 2014 @ 4:17 pm

  6. Frumoasa piatra. Nu stiam ca urechelnitele inteapa.

    Comentariu de buceginatura2000 — 13 Octombrie 2014 @ 9:03 am

    • Nici eu nu stiam pana acum asta.Probabil clestii (cu care s-a agatat de pielea mea)sunt pentru aparare.🙂

      Comentariu de Mihaela C.P. — 13 Octombrie 2014 @ 4:18 pm

  7. Da’ „aratarea” era in pamant?

    Comentariu de nelucraciun — 12 Octombrie 2014 @ 8:17 pm

    • Probabil ca da, eu nu am observat-o inainte de a-i simti intepatura.Am gasit pe net informatia ca urechelnitele traiesc in pamant, ceea ce m-a surprins, pentru ca de multe ori eu le gasesc in florile de trandafir sau in cu totul alte locuri decat in pamant.

      Comentariu de Mihaela C.P. — 12 Octombrie 2014 @ 8:27 pm


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

