Eu si gradina

5 August 2011

Timpul – prea scurt

Filed under: Fără categorie, plante — Mihaela C.P. @ 10:31 pm

Nici nu se terminase bine ziua de duminica din saptamana ce-a trecut si eu deja imi faceam planuri pentru weekendul urmator, adica pentru cel ce tocmai a venit. Azi, vineri. De fapt amanam planurile facute pentru weekendul trecut in care am avut musafiri si nu m-am mai ocupat de diversele munci specifice zilelor luungi si libere, ci am tândălit de colo colo cand la masa, cand la plimbare, numai treaba n-am facut. Asa incat pentru maine si poimaine am planuri cat pentru doua saptamani, toate planurile incluzand muncă, muncă si iar muncă pe  langa casă .

Nu stiu altii cum fac de se plimbă in fiecare weekend si nu se plâng niciodata ca asta le-ar incarca suplimentar saptamana urmatoare cu munci casnice, ca eu mereu am de calcat mai mult decat pot suporta 🙂 (si nu-mi place deloc calcatul rufelor, deci imi e total insuportabil), udatul si ingrijitul florilor si al altor plante de gradina imi ocupa mare parte din zi si de multa ori imi consuma si  energia  caracteristica elanului unei zi de weekend .

Nu stiu altii cum sunt…. 🙂 (cine incepea asa povestirile?) , dar eu simt ca timpul e prea scurt, parca din ce in ce mai scurt si si nu ma pricep sa il  manageriez eficient (asa se zice nowadays ) .

Inainte de inchidere: astazi mi-am luat si niste flori de la baumax si vanzatoarele mi-au spus ca ar fi de gradina, nu de ghiveci si ca vor iesi si anul urmator. M-am facut ca le cred (am constatat ca vanzatorii ar spune orice ca sa te convinga sa le iei marfa) dar inca o activitate in plus : va trebui sa caut informatii (pe net in primul rand) ca sa verific. Sa stiu si eu, sa le plantez in gradina sau nu ?

Pe eticheta dumnealor scrie ca se numesc Heuchera. Si au frunze colorate in doua nuante diferite – mi-ar imbraca frumos cateva locuri din gradina daca ar creste ca niste tufe cu frunzis bogat si frumos colorat in loc de buruieni, toata vara. Si pentru ca tot am pomenit da baumax, am cosntatat ca au flori mai frumoase, mai bine ingrijite si in general produse mai ieftine decat veciniul  de peste drum bricostore  care la flori a cam fost depasit .

Mai tarziu:

Revin  in completare cu o poza ale celor doua flori cumparate , numite Heuchera :

flori de gradina

 

Lasă un comentariu »

Niciun comentariu până acum.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

