Eu si gradina

13 August 2011

Corul unui grup de flori

Filed under: flori — Etichete:, — Mihaela C.P. @ 12:18 am

Categoric toate florile sunt frumoase. Mie imi plac in special cele salbatice, de fân, care cresc pe dealurile si muntii nostri si intra in compozitia fânului cosit ce ajunge hrana  pentru animale.

Si chiar si in gradina mea, las de multe ori flori care rasar singure , aproape salbatice, fie ca sunt de mușețel, de coada șoricelului, margarete , craite sau regina noptii, ba chiar si izma dupa ce o smulg , pentru ca se intinde repede in prea multe locuri, creste din nou in anul urmator si mai hotarata, parca, si mai viguroasa.

Asa este si cu acest grup de regine . Regina noptii, in fata carora, tot singura a iesit gladiola din locul in care in urma cu unul si cu doi ani am avut gladiole , care au facut pui, bulbili, pe care i-am lasat afara in pamant si care se vede ca n-au inghetat peste iarna si au crescut si chiar au facut si o floare mare,  frumoasa, plina, sanatoasa.

Cand le-am vazut impreuna, toate autoinsamantate , polenizate si inflorite de capul lor, am vazut parca un grup de regine cantand muzica dinainte de lasarea serii de vara, sub atenta dirijare a doamnei Gladiola , asezata in fata lor, a tuturor Reginelor, in rol de dirijor -indrumator.

Corul reginelor

Va prezint de aproape pe Doamna Gladiola, ce pare a-si fi intors fața catre noi, cei care o privim din fotografie, sa ne salute  si sa ne explice rolul asumat de ea in fata unui grup atat de mare deRregine parfumate, asezate in fața si chiar si la picioarele ei, ale Doamnei .

Gladiola

-” Ma scuzati, trebuie sa imi reiau sarcina (zise dupa o scurta intrerupere Gladiola). Pauza de dat binețe am terminat, e musai sa fie scurta pentru ca Reginele multe, scapate putin de sub atenta indrumare a mea, pot sa piarda ritmul muzicii pe care o interpreteaza”.

Cum? Nu se aude sau nu credeti ca ele canta pe muzica? Ba poate ca da, totul e sa crezi si sa poti sa interpretezi si sa asculti linistea.

Va las Doamna Gladiola si grup de Regine sa va intoarceti unele in compania celorlalte .

Impreuna

 

Despre grup

 

2 comentarii »

  1. Superb! Regina noptii, pe cat de modesta, pe atat de eleganta!

    Comentariu de Alexandra — 13 August 2011 @ 4:08 pm

    • Da, este o floare grațioasa care atunci cand treci pe langa ea,seara, te convinge sa o indragesti. Si aspectul ei este placut, florile de culoare alb intens parca lumineaza curtea atunci cand e intuneric.

      Comentariu de Mihaela C.P. — 13 August 2011 @ 8:57 pm


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

